سوالات متداول

اگر پاسخ سوال خود را در لیست زیر پیدا نکردین ، کافیست از پنل کاربری خودتون و از قسمت ارسال تیکت سوال خود را از پشتیبانان ما بپرسید تا در اسرع وقت به شما پاسخ دهند . لازم به ذکر است سوالی که جوابش در لیست زیر باشد مسلما پاسخ داده نخواهد شد .

+در صورت تهیه محصولات، پرداخت هزینه به چه صورت می‌باشد؟

-پرداخت از طریق درگاه پرداخت در سایت امکان پذیر می‌باشد.

+آیا محصولات خود را تضمین می‌کنید؟

-بله تمام محصولات ما دارای تضمین کیفیت و صحت عملکرد هستند و یا بصورت اختصاصی طراحی یا ترجمه شده اند ، در صورت مغایرت وجه شما تمام و کمال بازگشت داده خواهد شد .

+آیا تخفیفی برای تهیه محصولات در نظر گرفته شده است؟

-در مناسبت های خاص مثل اعیاد و جشن های مختلف تخفیف هایی از ۱۰ تا ۹۰ درصد روی محصولات فعال خواهد شد ، همچنین برای مشتریان وفادار و دائمی سایت کد های تخفیف بیشتری بصورت اتوماتیک فعال خواهد شد ، لازمه آگاهی و بهره مند شدن از این تخفیفات ثبت نشانی ایمیل درست در سایت می باشد .

+منظور از آپدیت دائمی محصولات چیست؟

-شما بعد از خرید هر محصول در سایت به آپدیت های بعدی آن بصورت مادام العمر دسترسی خواهید داشت بدین گونه که اگر محصولات اختصاصی را خریداری کرده باشید ، هر زمان که نسخه جدیدی از آن توسط تیم ما ارائه شود برایتان ایمیل خواهد شد یا در پنل کاربری خودتون میتوانید آن را دانلود نمایید و محصولات ترجمه شده نیز بعد از آپدیت نسخه اصلی توسط مرجع آن توسط ما بروزرسانی خواهد شدو در سایت قرار خواهد گرفت و به آن نیز دسترسی خواهید داشت.

+آیا قالبهای رایگان شامل پشتیبانی می شوند؟

-خیر ، قالبهای رایگان پشتیبانی ندارند

+پنل کاربری چیست؟

-پنل کاربری برای راحتی کاربر ساخته شده است بطور مثال شما برای بروز رسانی قالبها نیاز دارید به پنل کاربری تا از طریق آن بتوانید بروز رسانی را دریافت کنید و…

+برای استخراج فایل تکی قالب از بسته نصبی چگونه اقدام کنم؟

-برای اینکار وارد فایل zip بسته نصبی می شویم که با دو فایل installer.php و بسته نصبی روبرو می شویم وارد بسته نصبی شوید و به آدرس wp-content/themes مراجعه کنید و پوشه قالب را اکسترکت کنید و سپس پوشه را zip کنید.

+برای بروزرسانی افزونه ها و قالب ها چگونه اقدام کنم؟

-با این روش تنظیمات اعمال شده روی قالب ها و افزونه ها به هیچ عنوان از دست نمی روند.
برای آپدیت ابتدا نسخه جدید افزونه یا قالب خریداری شده را از بخش دانلود ها دریافت کنید.
حالا وارد بخش فایل منیجر هاست خودتان شوید وارد پوشه public-html وارد پوشه wp-content شوید.
اگر می خواهید قالب را آپدیت کنید، وارد پوشه themes و اگر می خواهید افزونه آپدیت کنید وارد پوشه plugins شوید.
پس از ورود به پوشه مورد نظر فایل زیپ تکی قالب یا فایل زیپ افزونه را آپلود کنید.
سپس فایل افزونه یا قالب را rename کنید در ادامه نام آن یک (۱) قرار دهید مثلا نام قالب شما اگر zephyr است بشود zephyr1
سپس فایل قالب یا افزونه خود که آپلود کرده بودید اکسترکت کنید تا جایگزین پوشه قبلی شود.
قالب یا افزونه شما با موفقیت آپدیت شد!

+چگونه قالب یا افزونه های خود را بدون پاک شدن ترجمه فارسی آن به صورت دستی آپدیت کنیم؟

-با این روش تنظیمات اعمال شده روی قالب ها و افزونه ها به هیچ عنوان از دست نمی روند.
برای آپدیت ابتدا نسخه جدید افزونه یا قالب خریداری شده را از بخش دانلود محصولات دریافت کنید.
حالا وارد بخش فایل منیجر هاست خودتان شوید وارد پوشه public-html وارد پوشه wp-content شوید.
اگر می خواهید قالب را آپدیت کنید، وارد پوشه themes و اگر می خواهید افزونه آپدیت کنید وارد پوشه plugins شوید.
پس از ورود به پوشه مورد نظر فایل زیپ تکی قالب یا فایل زیپ افزونه را آپلود و اکسترکت کنید تا جایگزین پوشه قبلی شود.
قالب یا افزونه شما با موفقیت آپدیت شد!

+بعد از بروزرسانی ووکامرس با پیغام پوسته شما دارای فایل های الگوی قدیمی ووکامرس می باشد مواجه میشوم!

-با توجه به اینکه هسته ووکامرس عموما در پروسه زمانی یک هفته یا یک ماه مرتبا بروزرسانی میشود و ممکن است در هر بروزرسانی توابع جدیدی که در ووکامرس اضافه شده باشد که در قالب سازگار با نسخه قبلی این موارد تعبیه نشده باشد. به همین دلیل شما بعد از بروزرسانی ووکامرس با پیغام پوسته شما دارای فایل های الگوی قدیمی ووکامرس می باشد مواجه میشوید. این مورد صرفا یک پیغام بوده و تاثیر یا خللی در عملکرد سایت شما نخواهد داشت. منتظر باشید تا نسخه جدید قالب ارائه شود تا این پیغام برطرف گردد.

+پس از نصب قالب به روش بسته نصبی به صفحه نصب وردپرس هدایت میشوم!

-دلیل ایجاد این مشکل این اس که متاسفانه نسخه mysql هاست شما پایین میباشد و به همین دلیل امکان ایمپورت کامل محتویات کامل جداول دیتابیس وجود ندارد . به همین دلیل میبایستی از پشتیبانی هاست خود درخواست کنید تا نسخه mysql هاستتان را به ۵٫۶ ارتقا داده و سپس مجددا اقدام به نصب نموده و یا اعلام کنید از جانب ما نصب انجام شده و دسترسی مدیریت خدمت شما ارسال گردد.

+بعد از نصب افزونه یا قالب از من درخواست کد فعال سازی یا لایسنس (license) میشود!

-پیغام مربوطه صرفا جهت دریافت نسخه های جدید افزونه بصورت خودکار است ، که با توجه به لاتین بودن افزونه و نیاز آن به فارسی سازی این امکان غیرفعال شده است ، ما نسخه های لاتین افزونه را بصورت اورجینال از مراجع مربوطه دریافت میکنیم و بصورت مکرر آپدیت را ارائه میکنیم و نیازی به آپدیت دستی از جانب شما نیست.
در حال حاضر تمامی امکانات افزونه یا قالب شما در دسترس است و میتوانید استفاده کنید.

0